Sledujte dostupnost svých agentů. Zjistěte, kdy (datum, hodiny, od, do) jsou vaši agenti online. Filtrujte statistiky podle oddělení. Dostupnost agentů lze exportovat do souboru CSV.
Přehledy o dostupnosti agentů jsou dostupné pro:
- Tickets
- Chats
- Calls
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
LiveAgent je aplikace helpdesku pro účinnou organizaci zákaznické podpory a šetření času týmu. Agenti hrají klíčovou roli, měli by mít trpělivost, skvělé komunikační dovednosti a umět hospodařit se svým časem, a být školeni v komunikačních dovednostech, znalostech produktů, řešení konfliktů a zvládání stresu. Dočasný agent a Šablona odpovědi jsou přizpůsobeny konkrétním případům. LiveAgent nabízí bezplatnou trialovou verzi s integrací a podporou pro zákaznický portál a další systémy.
LiveAgent is a helpful tool for customer support teams that offers customizable response templates and private notes for agents. It also provides software for call centers, complaint management, and a helpdesk software for startups. The company offers a range of resources for customers, including a blog, dictionary, academy, templates, webinars, and tests. Customers can try the software for free for 14 days and sign up for a newsletter. LiveAgent facilitates communication between customers and support staff and offers unlimited support and training.