Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

E-mailové šablony

V LiveAgentu si můžete nakonfigurovat vlastní e-mailové šablony pro zákazníky i agenty. Všechny šablony odesílané z LiveAgenta mohou být v HTML formátu nebo jako prostý text. Díky vestavěnému WYSIWYG editoru je úprava šablony ještě snadnější.

Email-templates
E-mailové šablony

E-mailové šablony zákazníka

Jedná se o přednastavené šablony e-mailů, které jsou použity v souvislosti s určitou událostí.

Můžete si personalizovat e-mailové šablony zákazníka pro:

  • Odpověď na ticket (odesílá se zákazníkovi, když agent odpoví na existující ticket)
  • Nový ticket (použije se, když agent odesílá zákazníkovi zprávu pomocí funkce Nový ticket)
  • Přeposlaná zpráva (odešle se, pokud agent přeposílá zprávu zákazníkovi)
  • Ticket vyřešen (zpráva zákazníkovi, že jeho ticket byl vyřešen.)
  • Přepis chatu (e-mailová šablona pro odeslání přepisu chatu zákazníkovi. Pro zaslání přepisu musí zákazník v chatu vybrat možnost Zaslat přepis)
  • Odpověď na téma fóra nebo návrh (Takový e-mail je odeslán zákazníkovi, když je do fóra nebo tématu přidána nová odpověď. Je odeslán všem zákazníkům, kteří návrhy / téma komentovali nebo hlasovali. E-mail obsahuje také odkaz pro odhlášení)
  • Registrační e-mail (Odesláno zákazníkovi, když si vytvoří účet ve znalostní bázi. Tento e-mail obsahuje odkaz, kde může nastavit své heslo. Slouží také jako ověření e-mailu zákazníka. Zákazníci používající falešné e-mailové adresy nebudou moci nastavit heslo svého účtu)
  • E-mail pro zapomenuté heslo (Odesláno zákazníkovi, když klikne na odkaz pro zapomenuté heslo. Tento e-mail obsahuje odkaz na resetování hesla)

E-mailové šablony agentů

Jedná se o předem nakonfigurované e-mailové zprávy odeslané agentovi, když dojde k určitému typu událostí.

E-mailové šablony agentů

Šablony e-mailů agentů můžete přizpůsobit pro:

  • Zákazník odpoví do přiřazeného ticketu (odesláno agentovi, když zákazník odpoví na ticket, který je mu přiřazen. Oznámení se neposílá, když je agent přihlášen do systému)
  • Ticket je agentovi přiřazen (odesláno agentovi, když mu je přiřazen ticket. Oznámení se neposílá, když je agent přihlášen do systému)
  • Vytvořen nový ticket (odesláno agentovi, když je v oddělení, do kterého patří, vytvořen nový ticket)
  • E-mail pro vyžádání nového hesla (odesláno agentovi nebo zákazníkovi, když požaduje nové heslo. Tento e-mail obsahuje odkaz na resetování hesla)
  • E-mail pro zapomenuté heslo (odesláno agentovi, když klikne na odkaz na zapomenuté heslo. Tento e-mail obsahuje odkaz na resetování hesla)
  • Registrační e-mail (odesláno agentovi, když jej správce přidá do systému. Tento e-mail obsahuje odkaz na nastavení hesla)
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram