Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Dokování okna chatu

Co je dokování okna chatu?

Jde o ukotvení tlačítka chatu ke straně. Okno chatu lze ukotvit na levou nebo pravou stranu webu.

Docked-chat-window
Ukotvené okno chatu
Minimized-chat-window
Minimalizované okno chatu

Návštěvníci mají možnost okno chatu minimalizovat. Pokud je chat minimalizován a agent odešle svou odpověď, dojde k zobrazení notifikace: "Nová nepřečtená zpráva".

Jak funguje dokování okna chatu?

Výhody pro vaše podnikání:

  • Lepší zákaznická zkušenost
  • Hladké workflow zákaznického servisu
  • Vyšší spokojenost zákazníků

Okno chatu – možnosti přizpůsobení v LiveAgent

  • Uvítací zpráva
  • Skrýt uvítací zprávu
  • Skrýt tlačítko pro opětovné zahájení chatu
  • Možnost zanechat offline zprávu
  • Styly
  • Velikost
  • Barvy
  • Nadpis
  • Z-index
  • Vlastní CSS
Chat-window-design-options-LiveAgent

Nejste fanouškem ukotveného okna chatu?

Žádný problém, LiveAgent nabízí také možnost vyrvořit vyskakovací okno.

Pop-up-window-feature-LiveAgent

Bonusové tipy:

Chat tlačítko je vylepšení pro vaše agenty, váš web a nakonec i pro vaše zákazníky. Špatné umístění však může být kontraproduktivní.
Je známo, že zákazníci ocení podporu live chatu, protože se jedná o rychlý a efektivní způsob komunikace se zákaznickou podporou.

Mít otravné tlačítko vyskakující ve špatnou dobu a na nesprávném místě však může zákazníka odradit a ten se pak může obrátit na vaši konkurenci. Ano, uživatelská zkušenost (UX) může rozhodnout, zda si zákazník vybere vaši společnost před konkurencí. Abychom vám pomohli tomu zabránit, máme pro vás dva důležité tipy.

Čas

LiveAgent vám umožňuje nastavit konkrétní čas, po kterém se na vašem webu zobrazí okno chatu. Je velice důležité nechat zákazníka chvíli procházet web. Obecné pravidlo je kolem 30 sekund.

Umístění

Jak jsme již uvedli, umístění je zásadní. Tlačítko chatu se obvykle umísťuje v pravém dolním rohu webové stránky. Zákazníci jsou na to zvyklí a tak je zcela přirozené je tam hledat, protože většina lidí čte zleva doprava. Pokud si stále nejste jistí umístěním, jednoduše vyzkoušejte a sami uvidíte.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram