Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Chat v reálném čase

Co je chat v reálném čase?

Živý chat je nástroj pro okamžitou komunikaci s návštěvníky vašeho webu. Chat v reálném čase může zákazníkům pohodlně nabídnout odpovědi, a zároveň přináší významné výhody vašim zaměstnancům a základně celé vaší společnosti. Live chat se zákazníky zvyšuje důvěru zákazníků při nakupování a zvyšuje celkovou zákaznickou zkušenost.

Věděli jste, že: ” 63% zákazníků se s větší pravděpodobností vrátí na web, který nabízí live chat? ” 

Přidáním lidského faktoru na vaše webové stránky při chatu se zákazníky v reálném čase můžete změnit pravidla hry.

Live-chat-online-in-real-time-LiveAgent

Obchodní výhody live chatu:

  • Cenově dostupný
  • Pohodlí návštěvníků v reálném čase
  • Vyšší spokojenost zákazníků
  • Konkurenční výhoda
  • Průměrný nárůst konverzí o 23%
  • Zlepšení zákaznické zkušenosti (CX)
  • Méně nákladů na telefonickou podporu
  • Uživatelsky přívětivý

Funkce LiveAgent chatu v reálném čase

Pozvěte agenta do chatu

Během aktivní relace chatu s návštěvníkem můžete přizvat svého kolegu, aby vám pomohl. Například u problému, kde si nejste jisti, jak jej vyřešit. Do chatu můžete přizvat tolik agentů, kolik potřebujete. Pozvaní agenti mohou přímo odesílat chatové zprávy nebo psát poznámky, které jsou viditelné pouze jinému agentovi.

Chatujte současně s více zákazníky

Snadno přepínejte mezi záložkami v helpdesk softwaru a řešte efektivně dotazy zákazníků.

Mobilní Live Chat

Další skvělou funkcí online chatu LiveAgent je, že můžete snadno poskytovat podporu prostřednictvím live chatu i na cestách. LiveAgent nabízí mobilní aplikaci live chatu pro Android i iOS. Buďte vždy k dispozici pro chatování prostřednictvím mobilního chatu LiveAgent a získejte výhodu nad konkurencí.

Poznámky v chatu

Snadno můžete přidávat poznámky do chatu (tyto poznámky jsou viditelné pouze vám a vašim agentům).

Real-time chat

Přetáhněte soubory do chatu (Drag & Drop)

Umožněte zákazníkům snadno odesílat soubory při chatování se zástupci vaší podpory. Ulehčíte a zrychlíte celý proces.

Zpětná vazba z chatu

Vyvarujte se poskytování špatné zákaznické podpory tím, že necháte své zákazníky ohodnotit odpovědi vašich agentů zákaznické podpory. Odměňujte své nejlepší agenty a podpořte ty, kteří v tuto chvíli nedosahují dobrých výsledků. Identifikujte negativní trendy ve své zákaznické podpoře a podle toho postupujte.

Real-time chat

Automatické pozvánky k chatu

Zapojte návštěvníky svých webových stránek do komunikace tím, že je pozvete k chatu v reálném čase s vašimi agenty. Nastavte pozvánky k chatu pro konkrétní URL adresy vašeho webu (např. stránka s cenami). 

Pokud se chcete dozvědět více, přejděte na Proaktivní pozvánky k chatu.

Snadná integrace

Jednoduchý systém usnadňuje vytváření přizpůsobených tlačítek chatu, která lze velice snadno integrovat do vašeho webu. Jednoduše zkopírujte a vložte krátký HTML kód.

Real-time-chat-for-your-website-easy-integration-LiveAgent

Předpřipravená live chat tlačítka

LiveAgent nabízí různá předpřipravená a přizpůsobitelná tlačítka live chatu. Nenašli jste ten správný styl pro tlačítko online chatu? Nezoufejte, můžete si vytvořit vlastní nahráním obrázku nebo napsáním HTML kódu.

Podívejte se na všechna přizpůsobitelná tlačítka LiveAgent v galerii tlačítek live chatu.

Customizable-Live-chat-buttons-LiveAgent

Možnosti nastavení live chatu:

Design okna live chatu

Můžete si vybrat ze 4 předpřipravených stylů okna chatu:

  • Klasický
  • Čtvercový
  • Musho
  • Bublinový

Nastavte velikost, umístění a barvu vašeho okna live chatu.

Chat-button-window-design-LiveAgent

Možnosti změn v designu okna:

  • Nadpis
  • Uvítací zpráva
  • Umístění
  • Povolit vyskakovací okno
  • Velikost
  • Barva ohraničení
  • Barva tlačítka
  • Barva stavu
  • Barva zprávy agenta
  • Barva zprávy návštěvníka
Design-your-Real-time-chat-in-LiveAgent

Kromě toho můžete také definovat svůj vlastní CSS styl pro jemné doladění vzhledu a chování každého okna live chatu.

Nastavení a směrování chatu

Aby byla zajištěna rychlost a přesnost komunikace, LiveAgent přiřazuje chaty agentům, kteří již dříve se zákazníkem komunikovali.

Kromě náhodného přiřazení jsou k dispozici další 3 možnosti pokročilého směrování chatu.

Real-time chat

Náhodné přiřazení

Nové chaty jsou náhodně přiřazovány jednomu z dostupných agentů pro chat. Tato strategie vám pomůže přiřadit stejné množství chatů každému agentovi.

Průměrné využití

Nový chat bude přiřazen agentovi s nejnižším počtem spuštěných chatů, aby bylo zachováno stejné využití všech dostupných agentů. Tato strategie vám pomůže dosáhnout vyváženého počtu souběžných chatů mezi všemi dostupnými agenty.

Maximální využití

Nový chat bude přidělen agentovi s nejvyšším počtem spuštěných chatů, aby jeho využití zůstalo na maximu. Jakmile agent nemá žádné další volné sloty pro chat, bude nový požadavek na chat přesměrován na dalšího dostupného agenta. Tato strategie vám pomůže maximalizovat zatížení chatujících agentů a nechat ostatní agenty pracovat na offline ticketech.

Zvoní všem najednou

Na novou žádost o chat budou upozorněni všechni agenti dostupní pro chat, dokud jeden z nich chat nepříjme.

Kolik stojí implementace live chatu na váš web?

LiveAgent nabízí několik licenčních plánů, ze kterých si můžete vybrat. Pokud si stále nejste jisti, který z nich je pro vás ten pravý, vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi.

Náklady na live chat se mohou lišit podle toho, kolik má vaše společnost agentů. LiveAgent je komplexní řešení, a proto zahrnuje více než live chat. Další informace o cenách LiveAgent chatu najdete zde.

Níže jsou uvedeny náklady na Live Chat

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram