Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Časový výkaz

Sledování času vám umožní sledovat čas strávený každým agentem poskytujícím podporu zákazníkům, a tím získat lepší přehled o celkovém výkonu helpdesku. Pokud je tato funkce zapnutá, automaticky se u každého ticketu sleduje strávený čas. Dále můžete nastavit, aby agenti zadali strávený čas ručně a v případě potřeby přidali poznámku.

Čas je sledován pouze v případě, že je agent v ticketu aktivní (sledování času se zastaví po 30 sekundách nečinnosti).

Performance-report-LiveAgent

Protokol o čase

LiveAgent umožňuje zobrazení času stráveného na všech ticketech v konkrétním časovém rozmezí. Jednotlivé položky lze třídit podle agenta, ticketu, zákazníka, společnosti, data nahlášení, data fakturace, typu časového protokolu (manuální, automatické). Časový výkaz lze exportovat do souboru CSV.

Time-Report-LiveAgent
Protokol o čase - všichni agenti
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram