Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Časová pravidla

Časová pravidla jsou speciální pravidla, která nejsou „spuštěna akcí“, ale jsou časově podmíněná. Časová pravidla běží na pozadí v intervalech (obvykle každou minutu) a kontrolují, zda jsou splněny podmínky. Pokud je výsledek kladný, pravidlo se provede.

Časová pravidla se nejčastěji používají pro úklidové úkoly, odesílání e-mailových upomínek, řešení ticketů, které již nějakou dobu neměly aktivitu, přidávání tagů atd.

Time-Rules-LiveAgent

Příklad 1 V LiveAgentu můžete nastavit časové pravidlo, které odešle automatickou odpověď zákazníkovi po 24 hodinách.

Příklad 2 Časová pravidla lze také použít ve scénáři, když není ticket vyřešen v určitém časovém období.

Časová pravidla mohou být spuštěna, když:

  • Ticket je starší než + čas (dny, hodiny, minuty)
  • Změna stavu ticketu je starší než + čas (dny, hodiny, minuty)
  • Doba do vyřešení ticketu je menší než + čas (dny, hodiny, minuty)
  • Doba, do které měl být ticket vyřešen je větší než + time (dny, hodiny, minuty)

Nové časové pravidlo

Seznam podmínek pro časová pravidla:

  • Stav ticketu
  • Ticket vytvořen (datum)
  • Ticket změněn (datum)
  • Ticket smazán
  • Počáteční URL založení ticketu
  • Priorita ticketu
  • Oddělení ticketu
  • Ticket přiřazen (agentovi)
  • Skupina zákazníků
  • Tagy v ticketu

Seznam možných akcí v časových pravidlech :

  • Přeřadit ticket
  • Vyřešit ticket
  • Smazat ticket
  • Změnit prioritu ticketu
  • Změnit SLA úroveň
  • Označit jako spam
  • Označit jako není spam
  • Trvale odstranit ticket
  • Odeslat odpověď
  • Změnit předmět ticketu
  • Zavolat URL
  • Přidat tag
  • Odstranit tag
  • Odeslat e-mail
  • Zastavit provádění dalších pravidel
  • Požadavek typu HTTP

Příklad časového pravidla

Toto časové pravidlo vymaže všechny tickety, které jsou označeny jako SPAM a jsou starší než 90 dnů.

Příklad časového pravidla

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram