Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Software call centra pro rychle vyřešení problémů

Vytvořte si virtuální call centrum jako součást helpdesku. Poměr ceny k hodnot je na špičkové úrovni i díky pokročilým funkcím, jako například neomezenému prostoru pro nahrávky, inteligentního směrování hovorů či IVR.

Všechny hovory jsou nahrávány a uloženy do jedné univerzální schránky ve formě tiketu, nebo uvnitř hybridního tiketu, který vám nabídne komplexní náhled na veškeré interakce se zákazníky.

Proč byste si měli pořídit software call centra?

Zpracování zmeškaných hovorů

Umožněte vašim zákazníků, aby vás kontaktovali i v případě, že nemáte k dispozici žádného volného zaměstnance, který by dané hovory přijal. Využijte naše nahrávání hovorů, funkci zpětného volání nebo pořadí čekání.

Přesměrování hovorů ve vašem týmu

Definujte pravidla a pracovní postupy pro automatizaci směrování a přenosů hovorů ve vaší společnosti. Bohaté funkce IVR vám umožní navrhnout jakýkoliv typ scénáře.

Vícero telefonních čísel

Vlastníte velkou mezinárodní společnost a potřebujete segmentovat svoje telefonní čísla podle jazyka nebo konkrétní divize? Můžeme vás spojit s jakýmkoliv poskytovatelem VoIP.

Sledujte historii hovorů

Nahrajte a uložte si každý hovor s vaším zákazníkem. Dejte vašemu týmu zákaznické podpory přístup ke všem hovorům. Zabezpečíte tím, aby kdokoliv z týmu mohl převzít komunikaci se zákazníkem.

Call centrum s neomezenou historií

Software call centra LiveAgent je propojený do každého komunikačním kanálu, který používáte ke komunikaci se svými zákazníky i těmi potenciálními.

Tři jednoduché kroky pro začátek používání našeho call centrum softwaru

Nastavení telefonní ústředny už nebude vaší noční můrou. Se software LiveAgent můžete začít poskytovat hlasovou podporu během několika minut, díky rychlému nastavení.
Vyberte si vašeho poskytovatele VoIP služeb
Nastavte zařízení agentů
Přijímejte telefonní hovory
Odpovídejte na chaty

Prohlédněte si funkce našeho call centra detailněji

Cloudové call centrum je jen jednou částí rozsáhlého a komplexního řešení.

Jak to celé funguje?

Přijímejte všechny hovory od zákazníku a nechte software LiveAgent, aby je přepojil na správnou osobu nebo oddělení vašeho týmu.
Přečtěte si více

Integrace s VoIP partnery

LiveAgent nabízí bezproblémovou integraci s jakýmkoliv poskytovatelem VoIP.
Přečtěte si více

Interaktivní hlasová odpověď (IVR)

V LiveAgentu si můžete navrhnout i ty nejsložitější personalizované stromy IVR na základě jednotlivých zákazníků. Zautomatizujte svoji hlasovou podporu.
Přečtěte si více

Zařízení

Vaši agenti mohou přijímat hovory prostřednictvím jakýchkoliv hardwarových telefonů, softwarových telefonů, prohlížečů nebo prostřednictvím mobilních aplikací i mimo svůj počítač.
Přečtěte si více

Dostupné ceny

LiveAgent nabízí nejlepší hodnotu za vaše peníze ve světě live chat softwaru.
Porovnat plány

Ticket+Chat

Live chat funkce nad rámec standardních funkcí helpdesku

660 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

All-Inclusive

Všechny funkce ticketingu a live chatu rozšířené o vestavěnou telefonní ústřednu

895 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Problém: pomalá zákaznická podpora

Zákazníci od vaší společnosti očekávají osobní přístup už v okamžiku, kdy s vámi začnou chatovat nebo vám zavolají. Ve skutečnosti více než 63% zákazníků očekává, že jim společnosti poskytnou rychlou, okamžitou odpověď bez problémů či chyb jakéhokoliv druhu. Proto klíčem k udržení zákazníka je osobní zákaznický servis. Právě ten má velmi velký vliv na zdraví a růst vašeho podniku.

Řešení: Hlasová podpora

Nabídněte zákazníkům specializovanou nebo lokální podporu prostřednictvím uvítacích zpráv. Vytvořte jednotlivé zprávy pro různé produkty, oddělení či telefonní čísla. Vaši zákazníci si vyberou konkrétní oblast či problém, o kterém s vámi budou chtít při hovoru diskutovat. Díky funkci interaktivní hlasové odpovědi (IVR) je snadno přepojíte na konkrétní oddělení a poskytnete jim zákaznickou podporu na světové úrovni.

Objevili jsme způsob, jak mohou společnosti jednoduše komunikovat se svými zákazníky

Vyzkoušejte si, jak vám LiveAgent dokáže pomoct s řízením hovorů od zákazníků a integrovat funkce call centra do multikanálového software zákaznické podpory. Tento software obsahuje vše, co k potřebujete k práci.

Call centrum software obsahující vše, co potřebujete

Cloudový software call centra

LiveAgent vám nabízí nekonečné možnosti poskytování bezproblémové podpory zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a call centra

Spojte se s Vaším oblíbeným VoIP providerem

Vyberte si z předpřipravených integrací nebo nechejte naše specialisty, aby spojili váš LiveAgent s vaším oblíbeným VoIP poskytovatelem.

Přijímejte hovory z vaší webové stránky

Na vaše webové stránky umístěte tlačítko „Zavolejte nám“ a přijímejte hovory od vašich zákazníků. Poskytujte tu nejlepší zákaznickou podporu, jakou jen můžete.

Příchozí a odchozí hovory

Neomezeně přijímejte hovory od vašich zákazníků a v případě potřeby si poslechněte neomezené hlasové nahrávky a odchozí hovory.

FAQ

Co je software call centra?
Call centrum software je řešení, které pomáha společnostem spravovat jejich příchozí hovory od zákazníků. Tento software obsahuje mnoho výkonných funkcí, jako například centralizované telefonní hovory přímo z vašich webových stránek, směrování hovorů nebo samotné nahrávání všech hovorů. Call centrum software by měl pomáhat vašim agentům zákaznické podpory a měl by jim poskytovat přístup k důležitým údajům o vašich zákaznících, jako například k historii objednávek, kontaktním informacím a předchozím ticketům.
Jak tento software funguje?
Call centrum software funguje na základě centralizace a směrování hovorů z pevných linek či webových stránek do vašeho softwaru. Když vám zákazník zavolá, software naskenuje databázi zákazníků, aby zjistil, či má nějaké další informace o volajícím. K těmto informacím potom přistupuje agent a přehodnotí je před přijetím hovoru. Mezitím se hovor zařadí do fronty. Jakmile se hovor přijme, začne se zaznamenávat za účelem zlepšování kvality poskytovaných služeb.
Co je to IVR v call centru?
IVR je technologir interaktivní hlasové odezvy. IVR umožňuje počítačům komunikovat s lidmi pomocí hlasových příkazů nebo tónů z klávesnice. IVR se používá v prostředí call centra ke směrování hovorů na příslušné agenty nebo oddělení. IVR se dá též využít k získávání informací o zákazníkovi a jeho účtu nebo k poskytnutí zpětné vazby.
Jaká je funkce call centra?
Hlavní funkcí call centra je umožnit zákazníkům jednoduše zavolat společnosti a zeptat sa jejich zaměstnanců na všechny dotazy ohedně produktů, služeb, reklamací, funkčnosti, řešení problémů či poskytnout jim zpětnou vazbu.

Budete v dobrých rukou!

Ozvěte se nám a my vám osobně představíme výhody jednoho z nejpoužívanějších helpdesků na světě.
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram