Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Aktuální URL návštěvníka live chatu

V LiveAgent můžete vidět aktuální webovou stránku, na které se váš zákazník na chatu nachází a také každou stránku, na kterou se přepne. Tato funkce je velmi užitečná, pokud potřebujete nasměrovat své zákazníky na konkrétní webovou stránku aby našli požadované informace, například ceník nebo technické podrobnosti o vašem produktu / službě.

Každá relace llive chatu začíná informacemi o zákazníkovi, kde kromě mnoha podrobností můžete také vidět jeho počáteční URL adresu. Počáteční URL je webová stránka, na které zákazník zahájil live chat.

Current URL of live chat visitor

V našem příkladu jde o stránku https://support.ladesk.com/300428-IVR

Jak chat pokračuje, zákazníci mohou klást stále více otázek a na všechny z nich nelze nalézt odpovědi na stránce, kterou jste jim poskytli, nebo bez vizuální pomoci. V našem příkladu zákazník potřeboval pomoc s IVR, jelikož to byl poslední krok k vytvoření plně integrovaného call centra. Můžete vidět, jak se pohyboval v několika různých článcích znalostní báze.

Dále se v tomto příkladu k chatu připojil další kolega, a to po přijetí žádosti z interního chatu (pozn.: interní chat lze spustit kdykoli a máte dokonce možnost zanechat svému kolegovi offline zprávu).

Jelikož znáte aktuální URL adresu návštěvníka live chatu a vidíte, jak se pohybuje mezi podstránkami vašeho webu, můžete mu poskytnout lepší a cílenou podporu.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram