Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Agenti

Agenti jsou nejdůležitější součást kteréhokoliv software zákaznické podpory. Disponují skvělými schopnostmi a zručnostmi potřebnými k poskytování toho nejlepšího zákaznického servisu. Agenti plní úlohu řešitelů problémů, pomocníků a pomáhají vaší společnosti a značce neustále růst.

Agenti jsou vaši zaměstnanci, kteří poskytují služby zákaznícké podpory. Díky roli administrátora mohou též řídit a nastavovat samotný systém helpdesku. Mohou se tedy starat jen o některé věci nebo o vše, co se ve vašem LiveAgentu stane, v závislosti na konkrétní roli.

AgentiPřehled agentů

Pojem agent představuje univerzální definici pro lidi, kteří poskytují zákaznicku podporu a řeší problémy či dotazy zákazníků ohledně různých produktů nebo služeb.

Typy uživatelů:

  • Agent – Agenti se starají o zákazníky, řeší jejich problémy, dotazy prostředníctvím chatů, hovorů a jiných zpráv. případně mohou spravovat i články ve znalostí bázi. Agenti nemají přístup k nastavení a konfiguraci systému.
  • Administrátor – Administrátoři mají možnost konfigurovat systém, prohlížet si výkazy a spravovat ostatní uživatele.
  • Vlastník – Vlastník je speciálním typem administrátora, který může kromě administrátorských práv měnit a aktualizovat předplacený plán softwaru a má přístup k fakturačním údajům a samotným fakturám.
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram